De Leer van de Leer

Dit is de inhoud van het Teach In Britain handboek voor 2008.

Therapie in Wales

Dit vak werd onder de naam Creativity Wales opgenomen in de syllabus van de middelbare scholen in Wales. Het geniet de steun van de meeste grote creatieve industrieën in Wales. De meer algemene term "therapie" wordt gebruikt voor zelfhulptechnieken, waaronder persoonlijke coaching en lessen. De leraren krijgen de mogelijkheid om specifieke aspecten van het onderwerp te kiezen die zij de leerlingen willen bijbrengen om zo aan de behoeften van hun individuele leerlingen te voldoen. De lessen zijn meestal informeel van aard en bestrijken een breed scala van onderwerpen, waaronder persoonlijke ontwikkeling, podiumkunsten, communicatie, beeldende kunsten en creatieve praktijk (film). De therapeuten zijn vakspecialisten op hun gebied.

Industrieel Onderhoud

Dit vak combineert de studie van een breed scala aan onderwerpen op het gebied van 'Industrieel'. Dit is het meest omvattende vak als de vakkennis. De analyse van het industrieel gebied is noodzakelijk voor de instandhouding van kennis en vaardigheden in de industrie. Verschillende industrieën vereisen een hoog niveau van industrieel onderhoud gedurende het hele werkzame leven.

Wetenschap en technologie

Het vakgebied Wetenschap en Technologie combineert alle relevante gebieden van de vakgebieden. Dit vakgebied combineert derhalve alle relevante gebieden van de vakgebieden. Het is gericht op het beschrijven en begrijpen van de processen, produkten, industriële toepassingen alsmede de technieken en machines op het gebied van wetenschap en technologie.

De structuur van het vak is als volgt:

– In de vooropleiding wordt de aard van elektriciteit, magnetisme, warmte, de structuur van metalen en materialen, enz. bestudeerd.

– In de lessen natuurwetenschappen en technologie wordt aandacht besteed aan dieren, lucht, water, biologie, enz.

– In andere vakken wordt de studie van de aarde, hemellichamen, het zonnestelsel, enz. in één vak gecombineerd.

Het leerplan is bedoeld om de achtergrondkennis te verschaffen die nodig is voor de bestudering van vakken in wetenschap en technologie. Het omvat de studie van dierlijke, plantaardige, minerale en dierlijke, door de mens vervaardigde materialen, alsmede de studie van winden, het weer en klimatologische omstandigheden. Maar net als alle andere vakken in de Science Dayton stadsscholen leren de leerlingen ook veel praktische kennis, zoals hoe te meten, verzamelen, bereiden, opslaan en distribueren van verschillende soorten fysische produkten.

Dit vak helpt de leerlingen bij het vinden van een praktische benadering van de verschillende weersituaties in verschillende delen van het land. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de leerlingen van de scholen beter presteren in de praktische aspecten van de vakken.

Klassen in het kunstonderwijs

Het onderwijs in kunstvakken wordt gecombineerd met onderwijs in vakken die niet in de syllabus zijn opgenomen. Zo zijn bijvoorbeeld dramavakken, die gewoonlijk worden onderwezen in het kader van Geschiedenis, Aardrijkskunde of Burgerlijke Stand, opgenomen in de syllabus van sommige scholen. Hetzelfde geldt voor sommige wetenschappen zoals scheikunde, natuurkunde en biologie. Maar de tendens is om de vakken die niet in het leerplan zijn opgenomen, te combineren met de vakken die op GCSE-niveau worden bestudeerd. Dit brengt de wetenschapsleerlingen en de leerlingen met hogere cijfers ertoe vakken als natuurkunde en biologie te studeren.

De syllabus van Engelse taalscholen in Manchester probeert in principe een mix te geven van de traditionele syllabus met het hoge tempo van het moderne onderwijs. De leraren van Engelse taalscholen hebben over het algemeen veel motiverende krachten. Zij kunnen ervoor zorgen dat de studenten moeten studeren op het niveau dat zij aankunnen. Er zijn verschillende methoden en technieken om de studenten te helpen hun prestaties te verbeteren. Deze methoden omvatten het geven van waarschuwingen, voorafgaande beoordeling en de toepassing van ophaaltechnieken.

De onderwijsadministratie in het Verenigd Koninkrijk is van mening dat het leerplan en de onderwijsmethode moeten worden gewijzigd. De syllabus en de onderwijsmethode zijn geformuleerd volgens het patroon van de internationale leerplannen. De studenten die een buitenlandse of technische opleiding hebben genoten of de studenten die vakken bestuderen waarvoor in het Verenigd Koninkrijk geen soortgelijke methoden bestaan, hebben dus baat bij de onderwijs- en leermethode. De studenten moeten begrijpen dat de syllabus of de onderwijsmethode niet prominent aanwezig is in de academie. De leerlingen moeten begrijpen dat de syllabus of de onderwijsmethode niet prominent aanwezig is in de vakken. Daarnaast wordt ook de methode van onderricht met behulp van de computer in de scholen in overweging genomen. De computer, adaptief gebruikt, helpt de leraren om meer gepersonaliseerde en gespecialiseerde onderwijsmethoden te vormen voor het onderwijzen van de leerlingen.

Bovendien, verschillende handicaps handelen en herscholen de werknemers om te voldoen aan de behoeften van de studenten met specifieke handicaps. De administratie moet volledig coöperatief zijn met de gehandicapten en hun helpers. Er moet een goed mechanisme voor de ondersteuning van de gehandicapten op het gebied van onderwijs. Het verrichten van onderzoek moet officieel worden aangemoedigd. Aangezien de verwerving van kn

You may also like